Την Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021, ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ (συμφερόντων Γιάννη Αλαφούζου) κατάφερε τρία ιδιότυπα «επιτεύγματα», κατά την διάρκεια μετάδοσης του 55ου επεισοδίου (από τα συνολικά 64) της τηλεοπτικής σειράς «Ο Γιατρός».
Η τηλεοπτική αυτή σειρά, όπως είναι γνωστό, αποτελεί μια Νοτιο-Κορεάτικη παραγωγή που σημείωσε παγκόσμια επιτυχία. Η Αμερικανική εκδοχή της που ακολούθησε, ήταν επίσης μεγάλη επιτυχία.
Η αλα – Τούρκα εκδοχή της όμως, προκειμένου να πουληθεί εκτός Τουρκίας σε «ανταγωνιστικές» τιμές, σαν τουρκικό τζάμπα πράγμα, έπρεπε να τοποθετηθεί στο κρεββάτι του Προκρούστη (δηλαδή της τουρκικής προπαγάνδας) προκειμένου να «προσαρμοστεί» καταλλήλως.
Το πρώτο λοιπόν ιδιότυπο «επίτευγμα» του ΣΚΑΙ της 26/8/2021 ήταν το όργιο της τουρκικής προπαγάνδας που μετέδιδε επί πέντε περίπου τηλεοπτικά λεπτά για το «χρέος προς την πατρίδα» ενός νεαρού Τούρκου, που πήγαινε στρατιώτης σε μια «τελετή» πλημμυρισμένη από τούρκικες σημαίες, εμβατήρια και τις ιαχές «Bizim Asker, Hepimiz Asker» (Ο δικός μας στρατιώτης, όλοι μας στρατιώτες – βλπ. στις σημειώσεις Νο 1).
Ανάλογες «παρεμβάσεις» στην Νοτιο – Κορεάτικη σειρά παρατηρήθηκαν με πολλές «προσθήκες» στο σενάριο, π.χ. των κατεχόμενων εδαφών της Κυπριακής Δημοκρατίας και την επίδειξη της σημαίας του ψευδοκράτους-μαριονέτα που εγκατέστησαν οι Τούρκοι στην μαρτυρική Κύπρο, την συνεχή επίδειξη τουρκικής σημαίας μέσα σε νοσοκομείο ή ακόμα και μέσα σε καφενείο κ.α.π.
Το δεύτερο ιδιότυπο «επίτευγμα» του ΣΚΑΙ της 26/8/2021 ήταν η κατάληψη μιας εκ των τελευταίων θέσεων τηλεθέασης της prime time στο δυναμικό κοινό.
Η τηλεοπτική αυτή σειρά βέβαια, από τις 6 Ιουλίου 2021 που μεταδίδεται, ποτέ δεν σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης, ενώ δεν της είναι καθόλου άγνωστες οι τελευταίες θέσεις.
Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που η σειρά, από 30 Αυγούστου 2021, μεταφέρθηκε από την βραδινή ζώνη (prime time) του σταθμού, στην απογευματινή ζώνη – την ίδια ακριβώς ώρα που μεταδίδεται και η τουρκοσειρά του ΣΤΑΡ.
Το τρίτο, ιδιότυπο «επίτευγμα» του ΣΚΑΙ της 26/8/2021 ήταν το ρεκόρ μετάδοσης 77 διαφημιστικών μηνυμάτων, ανεξάρτητα από την χαμηλή τηλεθέαση που είχε η τουρκική σειρά.
Όσοι έτυχε να παρακολουθήσουν το συγκεκριμένο επεισόδιο θα βαρέθηκαν να βλέπουν δεκάδες διαφημιστικά μηνύματα – πολλά σε επανάληψη δύο, τρείς, ακόμα και πέντε φορές – όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος που ίσως και να πιστεύει πως μεταδίδοντας πέντε διαφημιστικά μηνύματα μέσα στην ίδια εκπομπή τουρκικής προπαγάνδας, θα δημιουργηθούν ουρές έξω από τα καταστήματα της!
Ολόκληρο πάντως τον μήνα Αύγουστο, το σύνολο των διαφημιστικών μηνυμάτων που μεταδόθηκαν από τον ΣΚΑΙ στην αλα-Τούρκα απόδοση του «Γιατρού» ήταν μειωμένα περισσότερο από 20%.
Τον προηγούμενο μήνα, από 6 έως 31 Ιουλίου 2021, μέσα σε αφόρητη ζέστη και 3 μέρες πραγματικού καύσωνα, μεταδόθηκαν 1.052 διαφημιστικά μηνύματα μόνο στην καθημερινή, βραδινή ζώνη, χωρίς να υπολογίζονται τα διαφημιστικά μηνύματα των μεταδόσεων Σαββάτου, Κυριακής και μεταμεσονύκτιων (επαναλήψεις στις 3 τα χαράματα).
Τον Αύγουστο μεταδόθηκαν 830 διαφημιστικά μηνύματα, ενώ καταργήθηκαν τελείως οι μεταδόσεις Σαββάτου & Κυριακής και «αραίωσαν» οι μεταμεσονύκτιες – προφανώς λόγω μειωμένης τηλεθέασης.
Οι δέκα κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες οι οποίες «τροφοδότησαν» την τουρκική προπαγάνδα από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, τον μήνα Αύγουστο 2021, ήταν οι εξής:
ΣΚΑΙ – ΟΙ 10 ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΑΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Α/Α | Εταιρία | Αρ. διαφημίσεων |
1 | Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε. | 107 |
2 | Ο.Π.Α.Π. | 44 |
3 | Sanofi–Aventis | 35 |
4 | ΑΒ Βασιλόπουλος | 34 |
5 | Beiersdorf | 31 |
6 | Ferrero SpA, COSMOTE- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (έκαστος) | 28 |
7 | JACOBS DOUWE EGBERTS | 24 |
8 | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, Nintendo (έκαστος) | 22 |
9 | ΠΛΑΙΣΙΟ | 20 |
10 | My Market, Pepsico (έκαστος) | 19 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου