Τα φορτηγά που χρησιμοποιούν το καύσιμο μπορούν να ταξιδέψουν για 1.500 χιλιόμετρα χωρίς να ξαναγεμίσουν.
Η είδηση είναι αυτή, σύμφωνα με το Bloomberg: Η Shell χρησιμοποιεί κοπριά αγελάδας για να τροφοδοτήσει γερμανικά φορτηγά και να μειώσει τις εκπομπές CO2.
Τα φορτηγά στη Γερμανία θα μπορούσαν σύντομα να λειτουργούν με καύσιμο που παράγεται εν μέρει από κοπριά σε ένα από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια πετρελαίου της Ευρώπης.
Η Royal Dutch Shell Plc στοχεύει να παράγει υγροποιημένο φυσικό αέριο με βιοσυστατικό για χρήση σε βαρέα οχήματα εντός περίπου δύο ετών. Τα φορτηγά που χρησιμοποιούν το καύσιμο μπορούν να ταξιδέψουν για 1.500 χιλιόμετρα χωρίς να ξαναγεμίσουν, σύμφωνα με τη Shell, η οποία θα παράγει το νέο της προϊόν στη Rheinland, το μεγαλύτερο συγκρότημα επεξεργασίας πετρελαίου στη Γερμανία.
Η πρωτοβουλία της Shell είναι μια από τις κινήσεις που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα στην τοποθεσία Rheinland, η οποία περιλαμβάνει το εργοστάσιο του Γκόντορφ όπου θα κατασκευαστεί το «ουδέτερο από άνθρακα» LNG.
Μια παρόμοια εγκατάσταση, το Wesseling, ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό διυλιστήριο που ξεκίνησε την παραγωγή πράσινου υδρογόνου πέρυσι, αν και σε μικρή κλίμακα. Η Shell σχεδιάζει να σταματήσει την επεξεργασία αργού στο Wesseling από το 2025.
Το Biomethane LNG είναι τέλειο για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και θαλάσσιες μεταφορές.
Το βιομεθάνιο μπορεί να παραχθεί από υπολείμματα τροφίμων ή άλλη οργανική ύλη. Η Shell είπε ότι θα χρησιμοποιήσει κοπριά που εάν αφεθεί να σαπίσει σε εξωτερικό χώρο, θα απελευθερώσει μεθάνιο.
πηγή
Ηλεία: Παγετός και θερμοκρασία σε χαμηλά επίπεδα -4 με -3 την ερχόμενη εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου