5/3/22

Ανατροπή στην υπόθεση της Πάτρας – Νέες μαρτυρίες αλλάζουν τα δεδομένα!



 Τι υποστήριξε η Ρούλα Πισπιρίγκου για το Σύνδρομο Μινχάουζεν και το θάνατο των παιδιών της

 

Ανατρέπεται η υπόθεση που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο, με τον θάνατο των τριών παιδιών στην Πάτρα, αφού μία νέα μαρτυρία, από συγγενικό πρόσωπο της οικογένειας, άλλαξε την εικόνα που υπάρχει μέχρι σήμερα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εντοπίστηκε νεκρό στην κούνια του το βρέφος της οικογένειας.

 

Ο μάρτυρας, που τίθεται στη διάθεση των Αρχών, υποστήριξε στην εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη πως η ίδια η μητέρα σε ανύποπτο χρόνο, του είπε όλα όσα συνέβησαν.

 

«Όταν είπα στη μητέρα ότι η Τζωρτζίνα χρειάζεται βοήθεια από ειδικό, μου ανέφερε ότι “είναι δυνατό παιδί και αντέχει. Βρήκε νεκρή την αδελφή της στην κούνια και δεν έπαθε τίποτα”, μου είπε ατάραχη, ενώ εγώ είχα πάθει σοκ. Το περιέγραφε σαν να το είχε διαβάσει σε κάποιο βιβλίο. Ήταν σαν να μιλούσε για άλλους…», ανέφερε ο μάρτυρας.

 

Η Αγγελική Νικολούλη βρήκε τη μάρτυρα που μιλούσε στο τηλέφωνο με την μητέρα την ώρα που η μικρή Τζωρτζίνα πάθαινε την πρώτη ανακοπή στο Καραμανδάνειο Παιδιατρικό Νοσοκομείο. 

 

«Εγώ μιλούσα στο τηλέφωνο με την Ρούλα. Άκουγα το μηχάνημα που ήταν συνδεδεμένη η Τζωρτζίνα. Της λέω “τι γίνεται;”. Μου λέει πέφτει το οξυγόνο της. Ανησύχησα. Κλείσε, μου λέει και της απάντησα να φωνάξει τους γιατρούς. 

 

Πού να φανταζόμουν τι θα γινόταν…» είπε και συμπλήρωσε ότι μετά από περίπου μία ώρα κάλεσε την μητέρα, προκειμένου να μάθει νεότερα για την υγεία του παιδιού.

 

«Η Ρούλα ήταν σε πανικό μου είπε ότι το παιδί έπαθε ανακοπή» ανέφερε, μην μπορώντας να κρατήσει την συγκίνησή της για την Τζωρτζίνα. «Το παιδί αυτό το είχα σαν δικό μου. Δε μπορείτε να φανταστείτε για τι πλάσμα μιλάμε. Περνούσαμε από το νεκροταφείο μπροστά και μου έλεγε “εδώ είναι οι αδελφές μου”».

 

Όπως εξήγησε, η επιδείνωση της υγείας της Τζωρτζίνας, ήταν ραγδαία: «Με την Τζωρτζίνα μιλάγαμε με βίντεο. Τελευταία φορά που μιλήσαμε, ήταν την Κυριακή το μεσημέρι, λίγο πριν την ανακοπή. 

 

Ήταν πεσμένη, γυρισμένη στο πλάι και υποτονική. Δεν είχα καλό προαίσθημα. Νομίζω ότι αυτό δεν έχει συμβεί. Δεν το έχω ακόμα συνειδητοποιήσει».

 

 συνέχεια στην πηγή newsbreak.gr

 

 

 

 

Συνελήφθη στην Πάτρα ο μακελάρης- Δεν ήταν ταμπουρωμένος στο σπίτι του στην Ανδραβίδα

 

 


Πρώτη κατοικία: Ποιοι δικαιούνται επίδομα έως 210 ευρώ για 15 μήνες

 

 

 

Σοκ στον ελληνικό τουρισμό! Η Ρωσία έκλεισε τον εναέριο χώρο της για τις αεροπορικές εταιρείες της ΕΕ

 

 

 

Μπλοκάρουν λογαριασμοί αγροτών λόγω δανείων σε πρώην ΑΤΕ, σε ρόλο παρατηρητή το κράτος 

 

 

 

Πύργος: Μαθήτρια καταγγέλλει ότι δέχθηκε σεξουαλική επίθεση σε τουαλέτα καταστήματος

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου