4/10/21

Πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού μέσω διαδικτύου με... ταρίφα 200 ευρώ

 

 

 

 

 

Εξακολουθεί να απασχολεί το θέμα των «μαϊμού» πιστοποιητικών εμβολιασμού τα οποία, όπως προκύπτει, μπορεί να εξασφαλίσει κανείς και διαδικτυακά. Πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμών, πωλούν, ειδικότερα, μέσω διαδικτύου, κυκλώματα επιτήδειων.

 

 

Σύμφωνα με μαρτυρίες, η ταρίφα φτάνει τα 200 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι παραλαμβάνουν μέσω mail, την πλαστή βεβαίωση.

 

 

Πολίτης που έκανε τη σχετική καταγγελία στον Alpha ανέφερε τα εξής: 

 

 

«Επικοινώνησα με έναν από αυτούς τους ανθρώπους και μου εξήγησε ότι μπορούσε να εισάγει μέσω γιατρών και νοσηλευτών, τα στοιχεία μου, με τον ΑΜΚΑ μου, στο σύστημα εμβολιασμών το κρατικό και από εκεί και πέρα να μου εκδώσει για εμένα και τη σύζυγό μου, δύο βεβαιώσεις εμβολιασμού με 200 ευρώ το ένα».

 

 πηγή

 

 

 

 

Κι όμως, τα εμβόλια δεν είναι μονόδρομος! Τα νέα φάρμακα είναι εδώ - Ποιοι δεν θα τα θέλουν

 

 

 

Πύργος: Φωνάζει η αντιπολίτευση - Απίστευτα πράγματα στον Δήμο Πύργου!

 

 

 

Επίδομα παιδιού: Aρχισαν οι αιτήσεις - Αυξημένοι δικαιούχοι και ποσά - Παραδείγματα

 

 

 

«Αμοιβή» έως 500 ευρώ σε όσους ξετρυπώσουν φοροφυγά... με κινητό

 

 

 

Κόλαση στην Τήνο: Έστειλαν πολίτες στο νοσοκομείο για τις ανεμογεννήτριες!

 

 

 

 

25η Μαρτίου: Συγκλόνισε δάσκαλος στην Ηλεία - Παρήλασε μόνος του με την ελληνική σημαία

 

 

 

Εκλογές ΝΟ.Δ.Ε. Ν.Δ. Ηλείας: "Εδώ γίνονται Σόδομα και Γόμορρα" - Σε αναβρασμό αρκετά ενεργά στελέχη

 

 

 

 

Σε "κόκκινο" συναγερμό η Αθήνα! "Ψάχνεται" για θερμό επεισόδιο ο Ερντογάν

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου