Διάλογος τρελοκομείου στον ΕΦΚΑ: "Δεν με βλέπεις; Είμαι ζωντανός"! "Δεν μου φτάνει. Να το δω εγγράφως"!
Συνέβη και αυτό: Ασφαλισμένος κλήθηκε από τον ΕΦΚΑ, να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση ότι είναι ζωντανός.
Ο ασφαλισμένος που είχε κάνει αίτηση συνταξιοδότησης κλήθηκε να δηλώσει
υπεύθυνα -και χειρόγραφα- με δήλωση του πάλαι ποτέ νόμου 105 ότι είναι…
εν ζωή κι αφού το έκανε, ο αρμόδιος υπάλληλος βεβαίωσε πως ο ζωντανός
ακόμη ασφαλισμένος… υπέγραψε ενώπιόν του, όπως αναφέρει η «Καθημερινή».
Σύμφωνα με την εφημερίδα, από τους 120 υπαλλήλους που υπηρετούν στη
Γενική Διεύθυνση Πληροφορικής, μόνο 50 έχουν γνώση πληροφορικής κι από
αυτούς οι 30 προσλήφθηκαν πριν από το 2005 και έκτοτε δεν έχουν
μετεκπαιδευτεί σε νεότερες τεχνολογίες.
Ο ΕΦΚΑ αποτελεί
τον οργανισμό με τα περισσότερα παράπονα στον Συνήγορο του Πολίτη καθώς
το 48% των παραπόνων τον αφορούν, με τις καθυστερήσεις στην απονομή
συντάξεων να αποτελούν την «κορυφή του παγόβουνου».
Μάλιστα, εκκρεμούν να εξεταστούν 1.127 καταγγελίες για κακή εξυπηρέτηση ή υπερβολική καθυστέρηση στην απονομή των συντάξεων.
Ωστόσο,
σημειώνεται πως ακόμα και για… χαρτί υγείας, οι κεντρικές υπηρεσίες του
ΕΚΦΑ θα το προμηθευτούν κατά μέσο όρο έξι μήνες μετά από τη στιγμή που
θα το ζητήσουν, χωρίς να υπολογιστούν τυχόν προσφυγές. Ο μέσος χρόνος
που απαιτείται για να προμηθευτεί αναλώσιμα υλικά η Γενική Διεύθυνση
Πληροφορικής είναι επτά μήνες.
Αντίστοιχα,
η προμήθεια 1.150 υπολογιστών και 345 εκτυπωτών του ΕΦΚΑ πήρε 15 μήνες
για να ολοκληρωθεί, με τους υπαλλήλους να εκτυπώνουν σπίτι τους τα
απαραίτητα έγγραφα. Παράλληλα, όταν μια περιφερειακή Διεύθυνση ζητήσει
κλιματιστικό, τότε αυτό θα φτάσει στα χέρια τους μετά από 4 μήνες, κάτι
που ισχύει και για ανταλλακτικά.
διαβάστε τι δήλωσε ο Κ.Χατζηδάκης και την συνέχεια στην πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου