19/2/21

Επιτέλους! Εφαρμογή που φέρνει στην ψηφιακή εποχή τον ΟΑΕΔ - Μάθε πώς και τι μέσα από 6 ερωτήσεις-απαντήσεις

 


Επιτέλους! Σε λειτουργία τίθεται από σήμερα, Πέμπτη η νέα εφαρμογή του ΟΑΕΔ (ΟΑΕΔapp)για τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets των πολιτών, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
 

Όπως επισημαίνεται, με την νέα εφαρμογή ΟAEΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη, εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα. Εντάσσεται δε σε μια

συνολική στρατηγική του Οργανισμού που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του με αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.

Διαβάστε τις 6 ερωτήσεις και απαντήσεις που ακολουθούν 

  1. Τι είναι η νέα εφαρμογή OAEΔapp;


Η νέα εφαρμογή OAEΔapp έχει ως στόχο την ανάπτυξη νέων διαύλων επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους με σκοπό την απρόσκοπτη, ποιοτικότερη, ευκολότερη και ταχύτερη παροχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή εμπειρία των συναλλασσομένων πολιτών.

  1. Σε ποιες συσκευές είναι συμβατή;


Σε όλες τις συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablets που χρησιμοποιούν λογισμικό android και ios.


  1. Πώς γίνεται η λήψη της εφαρμογής και η σύνδεση σε αυτή;


Η λήψη της εφαρμογής γίνεται μέσω των ψηφιακών ιστοτόπων διανομής εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα: α) του Google Play και β) του Apple Store.


Οι πολίτες μπορούν να συνδεθούν στην εφαρμογή ΟΑΕΔapp μέσω των προσωπικών τους κωδικών taxisnet και με υποχρέωση χρήσης του ΑΜΚΑ και έτσι αποκτούν πρόσβαση σε μία πληθώρα πληροφοριών και λειτουργιών. Μετά την πρώτη εγγραφή παρέχεται και η δυνατότητα εισόδου στην εφαρμογή με τη χρήση βιομετρικών στοιχείων που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή.


  1. Ποιες ψηφιακές υπηρεσίες μπορεί να αξιοποιήσει ο πολίτης μέσα από την εφαρμογή ΟΑΕΔapp;


Μεταξύ άλλων οι πολίτες δύνανται να αξιοποιήσουν τις παρακάτω ψηφιακές υπηρεσίες:

  • Έκδοση δελτίου ανεργίας

  • Ανανέωση δελτίου ανεργίας

  • Αίτηση για επιδότηση ανεργίας

  • Αίτηση για παροχές μητρότητας

  • Αναζήτηση ιστορικού συναλλαγών με τον Οργανισμό

  • Υποβολή αιτήσεων για παροχές και προγράμματα καθώς και ενστάσεων

  • Έκδοση βεβαιώσεων και άμεση αποστολή σε email

  • Έλεγχος και επεξεργασία βασικών στοιχείων του βιογραφικού

  • Ανάρτηση βιογραφικού σε έγκυρο format

  • Αποστολή βιογραφικού σε εργοδότες

  • Ενημέρωση για τα νέα του ΟΑΕΔ Διαδραστική αναζήτηση σε ψηφιακό χάρτη όλων των Υπηρεσιών του Οργανισμού

  • Επικοινωνία με εξειδικευμένο προσωπικό

  • Ενημέρωση για τις απαιτούμενες προθεσμίες μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος ειδοποιήσεων (notifications)


5)          5. Ποιες είναι οι επόμενες ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενταχθούν στην εφαρμογή το προσεχές χρονικό διάστημα;   


Ήδη σχεδιάζεται η ενσωμάτωση επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών που θα μπορούσαν να παρέχονται μέσω της εφαρμογής ΟΑΕΔapp. Η ανακοίνωσή τους θα γίνεται μέσα από το πεδίο των ενημερώσεων στην αρχική σελίδα και με ειδική ειδοποίηση (notification). Δύο σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες που αναμένεται να ενταχθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα στο ΟΑΕΔapp είναι: α) η δήλωση παρουσίας και β) αίτηση για το πρόγραμμα επιταγών αγοράς βιβλίων.


  1. Χρειάζεται ο πολίτης να έχει ειδικές τεχνολογικές γνώσεις για τη χρήση της εφαρμογής; 


Όχι. Η εφαρμογή είναι πολύ απλή και εύκολη για τον χρήστη, ακολουθεί τη λογική των ήδη παρεχόμενων e-services του Οργανισμού και χρειάζεται μόνο απλές γνώσεις χειρισμού εφαρμογών κινητών τηλεφώνων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου